ایده های طراحی ویلای لاکچری با دیوارهای شیشه ای

به گزارش مجله پیامک، آیا تا به امروز تصمیم گرفته اید برای خود و خانواده، یک خانه ویلایی در دل طبیعت بسازید تا تعطیلات آخر هفته را در آنجا سپری کرده و اوقاتی خوش در کنار دوستان یا خانواده سپری کنید؟ معماران و طراحان امروزی با ذهن خلاق خود ایده های نو و جذابی را برای طراحی ویلا در هر منطقه آب و هوایی ارائه می دهند. با مشاهده طرح های این افراد می توانید برای طراحی و ساخت ویلای شخصی خود ایده بگیرید و مکانی ایده آل و دوست داشتنی برای تفریح فراهم کنید.

ایده های طراحی ویلای لاکچری با دیوارهای شیشه ای

جهت دریافت خدمات طراحی خانه دوبلکس ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

در این مطلب از ما قصد داریم علاوه بر شرح اینکه استفاده از دیوارهای شیشه ای در طراحی ویلا چه مزایایی دارد، به آنالیز دکوراسیون داخلی و محیط بیرونی ویلایی در فنلاند بپردازیم، که از نظر زیبایی فوق العاده بوده و می توانید از آن الهام بگیرید، پس تا سرانجام با ما همراه باشید.

چرا از نمای شیشه ای در ویلا استفاده کنیم؟

داشتن دیوارهایی از جنس شیشه به عنوان بخشی از خانه، می تواند به طور گسترده مورد بحث قرار گیرد، زیرا مزایای بی شماری برای آن وجود دارد. در ادامه به آنالیز این مزایا می پردازیم.

  • فضای داخلی پر از نور روز

نه تنها نور روز برای سلامتی ما مفید است، بلکه برای امور اقتصادی نیز فایده دارد. استفاده از دیوارهای شیشه ای، علاوه بر این که فضای داخلی را روشن تر و راحت تر می نماید، در دراز مدت نیز در هزینه های برق صرفه جویی می گردد.

  • ارتباط با فضای باز

اتصال فضای زندگی داخلی با نمای بیرونی به راحتی انجام می گردد و هیچ راه چارهی بهتر از دیوارهای بزرگ شیشه ای وجود ندارد که پاسیو و باغ را برای مثال به اتاق نشیمن متصل کند.

  • تجربه زندگی بهتر

بسته به موقعیت ملک، دیوارهای شیشه ای بیرونی می توانند مناظر زیبا و پویایی داشته باشند که تجربه زندگی را بهبود می بخشد و آن را بهتر از احاطه شدن با دیوارهای ضخیم می نماید.

  • تهویه طبیعی

تهویه خانه مهم است اما اغلب از آن غفلت می گردد. از آنجا که دیوارهای شیشه ای خارجی امکان باز شدن فضای داخلی را فراهم می نمایند، همه اتاق ها دارای تهویه مناسب می شوند.

  • ایده آل برای خانه های خانوادگی

بچه های جوان تر دوست دارند بیرون از خانه بازی نمایند، به خصوص در ماه های تابستان، و پدر و مادرها دائم باید مراقب آن ها باشند. بسته به نقشه طبقه و پیکربندی کلی ملک، دیوارهای شیشه ای می توانند یک راه چاره مناسب برای چک کردن و مراقبت از راه دور از بچه ها باشند.

ایده های طراحی ویلای شیشه ای

  • طراحی حیاط خلوت

محوطه بیرونی ویلا برای جمع های خانوادگی طراحی شده اند و استفاده از مبلمان، گیاهان سرسبز، نور کافی و یک باربیکیو جذاب می تواند این مکان را به محیطی دائمی برای استفاده شبانه روزی تبدیل کند. با استفاده از شیشه در اطراف این محل می توانید علاوه بر زیبایی، محیط را در برابر آلودگی و صدا مصون کنید.

ساختمان های مدرن تحت تأثیر وسعت زیادی از شیشه قرار دارند که جایگزین دیوار می گردد. به دلیل پنجره های بزرگ و چیدمان ساختار، می توان برای مطالعه از یک جایگاه راحتی در کنار پنجره که مملو از نور طبیعی می باشد استفاده کرد. یک چراغ باریک و یک میز مرتب مجموعه را کامل می نماید.

  • دکوراسیون اتاق نشیمن

در شب، یک شومینه مدرن فضا را دنج و پر از آرامش می نماید. شومینه دارای یک حالت سه گانه است که اجازه می دهد تا خط دید به اتاق ناهار خوری در آن طرف دودکش منتقل گردد. دودکش با سنگ مرمر تیره ساخته شده است تا پیچیدگی و دوام طرح را به ارمغان آورد.

سطح صیقلی آن از بالا با نواری از نور فرو رفته برجسته شده است. میز قهوه خوری مدرن اتاق نشیمن، یک بلوک از سنگ مرمر سیاه است که در سرانجامی آن با مجموعه ای از ظروف شیشه ای کهربا تزئین شده است. چیدمان این فضای دنج و زیبا با بکار گیری پنجره شیشه ای بزرگی که محیط داخل را به محیط بیرون وصل می نماید، جذابیت و لوکس بودن محیط را کامل می نماید.

  • دکوراسیون اتاق غذاخوری

یک چراغ آویز در اتاق ناهار خوری، مجسمه ای سفید رنگ بر روی یک میز زیبا و گلدان های تزئینی شفاف به شکلی کاملاً جذاب در بالای میز، بر روی رومیزی چیده شده اند. چند شاخه گیاه سبز، روح زندگی را به چیدمان می بخشد. استفاده از دیوار شیشه ای در این قسمت خانه، علاوه بر زیبایی، نور و طراوت را به ارمغان می آورد.

  • دکوراسیون آشپزخانه

مکان غذاخوری دوم در آشپزخانه و بر روی جزیره می باشد. این منطقه غذاخوری معمولی با زاویه 90 درجه نسبت به محل پخت و پز تنظیم می گردد. برخلاف جلوه کابینت های پشتی مشکی و تیره، جزیره آشپزخانه با سنگ مرمر سفید ظریف ساخته شده است. در این محیط نیز استفاده از دیوارهای شیشه ای دقیقا همان اثری را دارد که در اتاق غذاخوری به آن اشاره کردیم.

  • طراحی محوطه

در تراس آفتابی مجلل، یک استخر روباز وجود دارد. در داخل آن، سونا و جکوزی درست در بیرون اتاق نشیمن اصلی قرار دارند. دیوارهای شیشه ای در این قسمت باعث ارتباط بسیار زیبایی بین قسمت های داخلی و خارجی شده اند.

  • دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون مدرن، اتاق خواب اصلی را به فضایی جذاب تبدیل می نماید، دقیقاً مانند اتاق نشیمن، فرش کرم رنگ پریده تقریباً در برابر کفپوش ناپدید می گردد. روشنایی LED و نور مسی آویزان کم سطح، فضا را روشن می نماید.

چراغ رومیزی، با طراحی خمیده روی میز کنسول مدرن، روبروی نمای وسیعی از درختان قرار گرفته است. دیوارهای شیشه ای با نمایان کردن درختان و فضای سرسبز بیرون، حس آرمیدن در دل طبیعت را تداعی می نماید و آرامش را به هنگام خوابیدن به ارمغان می آورد.

  • دکوراسیون حمام

یک وان با طراحی سنگ مرمر در کنار دیوار شیشه ای، شیر آب و حوله های مرتب شده دقیقا همان چیزی است که پس از یک روز پر مشلغه به آن احتیاج دارید. چنین فضایی با دید وسیعی از درختان، قطعا می تواند خستگی روزمره را از تن بدر برد و باعث سرحالی و شادابی گردد.

  • دکوراسیون راهرو

راهرو با صفحات و درهای گردویی تیره پوشانده شده است، در روز پنجره های بزرگ، فضا را با نور، روشن نگه می دارند و لامپ های توکار برای دید در شب، در سقف قرار دارند.

کلام اخر

امیدواریم این ایده ها در ساخت و طراحی ویلای مورد نظر، به شما عزیزان یاری نموده باشد. در سرانجامی این مطلب از ما عکس های دیگر این ویلای لاکچری را در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهیم تا بتوانید علاوه بر ایده دریافت، از دیدن این ویلای لوکس و منحصر بفرد لذت ببرید.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1119

به "ایده های طراحی ویلای لاکچری با دیوارهای شیشه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های طراحی ویلای لاکچری با دیوارهای شیشه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید