اولین گل یک تیم و تداوم کلین شیتهای دو گلر، استقلال همچنان نمی برد

به گزارش مجله پیامک، به گزارش خبرنگاران، هفته سوم رقابتهای لیگ برتر به جز یک دیدار باقی مانده بین پرسپولیس و صنعت نفت برگزار گردید. ماحصل 7 بازی صورت گرفته این هفته، صدرنشینی تیم پدیده بود تا شاگردان گل محمدی برای اولین بار در این فصل صدر را تجربه نمایند.

اولین گل یک تیم و تداوم کلین شیتهای دو گلر، استقلال همچنان نمی برد

تیم پدیده با پیروزی خارج از خانه که برابر ماشین سازی به دست آورد، اولین و تنها تیمی شد که در هفته سوم فصل نوزدهم به 9 امتیاز رسید و امتیازاتش صد درصدی شد.

در هفته سوم رشید مظاهری و پیغام نیازمند دروازه بان های دو تیم تراکتور و سپاهان باز هم دروازه خود را حفظ کردند تا با 3 کلین شیت، بهترین عملکرد را در بین دروازه بان های حاضر در این مسابقات داشته باشند.

یوسف بهزادی دروازه بان تیم ذوب آهن که از هفته دوم به ترکیب ثابت سبزپوشان اضافه شد، با 2 کلین شیت در 2 بازی سومین دروازه بانی است که آمار صد درصد کلین شیت دارد.

سایپا و نساجی در ادامه بازیهای پر گل خود در هفته سوم برابر هم قرار گرفتند تا این بازی با 7 گل، یکی از دو بازی پر گل مسابقات باشد.

نساجی که در هفته دوم 4 بر 3 پیکان را مغلوب نموده بود، در هفته سوم با همین نتیجه مغلوب سایپا شد. در سه هفته گذشته در بازیهایی که یک طرف آن نساجی قرار داشته، 16 گل رد و بدل شده تا بازیهای این تیم پرگل باشد.

استقلال در ادامه ناکامی های این فصلش، در مسجد سلیمان هم دستش از پیروزی و کلین شیت خالی ماند. آبی پوشان اینبار هم نتوانستند فزونی خود را حفظ نمایند و در حالی که با یک گل از میزبان خود پیش بودند، این فزونی را از دست دادند. تنها ویژگی شاگردان استراماچونی در این بازی نسبت به دو دیدار قبل، گل نخوردن در دقایق تلف شده و لحظات انتهای بازی بود.

سپاهانی ها در دیداری حساس در اهواز مقابل فولاد متوقف شدند تا برای اولین بار صدرنشینی مسابقات را به واسطه امتیازات از دست رفته در این بازی از دست بدهند و صدر جدول را در اختیار تیم شهر خودرو بگذارند.

تیم فوتبال پارس جنوبی در هفته سوم گل گهر را در سیرجان با نتیجه یک - یک متوقف کرد. شاگردان کمالوند در پارس که در دو هفته اول پیروز به گلزنی نشده بودند، در این بازی نخستین گل فصل خود را به ثمر رساندند تا با این گل فقط خط تیره در ستون گل زده در جدول رده بندی از بین برود.

در انتها هفته سوم دو تیم پیکان و شاهین بوشهر با یک امتیاز ضعیف ترین عملکرد را داشته و همراه با هم در قعر جدول قرار دارند. تیم فوتبال شهر خودرو نیز با 9 امتیاز از 3 بازی به تنهایی در صدر قرار گرفته است.

پرسپولیس در صورت پیروزی برابر صنعت نفت در بازی امروز تا رده چهارم جدول صعود می نماید و صنعت نفت که هم اکنون در رده پنجم قرار گرفته است، در صورت پیروزی در این بازی، حتی می تواند شانس صعود به رده دوم جدول را هم داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 417

به "اولین گل یک تیم و تداوم کلین شیتهای دو گلر، استقلال همچنان نمی برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین گل یک تیم و تداوم کلین شیتهای دو گلر، استقلال همچنان نمی برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید