طراحی باغ و ویلا: استفاده از ربات برای ساخت باغ های چوبی معلق در سوئیس

به گزارش مجله پیامک، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، برش زدن، بلند کردن و در کنار هم قرار دادن سازه های چوبی به شکلی دقیق کار دشواری است. از همین رو سوئیسی ها ربات هایی را برای انجام این امور عرضه نموده اند.

طراحی باغ و ویلا: استفاده از ربات برای ساخت باغ های چوبی معلق در سوئیس

جهت دریافت خدمات طراحی باغ و ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

ربات یادشده سمیرامیس نام دارد و از آن می توان برای ساخت سازه های چوبی مانند درخت های معلق با ارتفاع حداکثر 22.5 متر استفاده کرد. بعلاوه از ربات یادشده برای ساخت پنج غلاف با پوسته چوبی استفاده شده که انواع گیاهان بر روی آنها قرار می گیرند و این سازه با استفاده از هشت ستون فولادی پشتیبانی می گردد.

سازه یادشده که در واقع یک باغ معلق است، بعد از تکمیل در یک پارک فناوری در شهر زوگ سوئیس نصب خواهد شد. چهار بازوی رباتیک به طور هماهنگ برای انتخاب و بلند کردن صفحات تخته سه لا که از قبل برش خورده، کار می نمایند و آنها را در کنار یکدیگر در قالب پیکربندی مورد نظر قرار می دهند.

بازوهای یادشده سپس صفحات را در جای خود نگه می دارند و کارگران هم از رزین ریخته گری برای اتصال آنها به یکدیگر استفاده می نمایند. این کار بزرگی است، زیرا هر غلاف چوبی شامل 51 تا 88 تخته است. یک الگوریتم کنترل ویژه هم تضمین می نماید که بازوها هنگام قرار دادن غلاف ها با یکدیگر برخورد ننمایند. انتظار می رود باغ چوبی معلقی که بدین شکل در حال شکل گیری است تا بهار آینده تکمیل گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1942

به "طراحی باغ و ویلا: استفاده از ربات برای ساخت باغ های چوبی معلق در سوئیس" امتیاز دهید

1 کاربر به "طراحی باغ و ویلا: استفاده از ربات برای ساخت باغ های چوبی معلق در سوئیس" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی باغ و ویلا: استفاده از ربات برای ساخت باغ های چوبی معلق در سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید