از انتخابات خبر ندارم، تبصره های قانون بازنشستگی شامل حالم نمی گردد

به گزارش مجله پیامک، غلامرضا امینی در مصاحبه با خبرنگاران پیرامون این مسئله که از انتخابات قایقرانی و زمان آن خبر دارید و اینکه وزارت چه تصمیمی برای آن گرفته است؟ گفت: واقعیت این است که بنده دقیقا خبر ندارم. این مسئله توسط وزارت ورزش و دفتر مشترک مدیریت می گردد.

از انتخابات خبر ندارم، تبصره های قانون بازنشستگی شامل حالم نمی گردد

وی در مورد وضعیت حضور یا عدم حضورش و اینکه آیا منع به کارگیری بازنشستگان شامل حالش می گردد یا خیر؟ توضیح داد: این قانون ابلاغ رسمی گردیده و وزارت دارد کارهایی انجام می دهد. دلمان نمی خواهد از تصمیم های آنها خبر دار شویم. آنها خودشان تصمیم گیری می نمایند و بهتر است در این مورد صحبت نکنم.

وی در خصوص اینکه آیا قوانین و تبصره های موجود در این قانون برای ماندن وی شامل حالش می گردد یا خیر نیز اعلام کرد: هیچ کدام از قوانین برای ماندن بنده در این مسئولیت شامل حال من نمی گردد.

رئیس فدراسیون قایقرانی در ادامه به اتمام قرارداد همکاری با مربیان خارجی اشاره نمود و گفت: قطعا مربیان خارجی رفته اند و بحث جایگزینی مربیان داخلی نیز مطرح و در آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

وی در مورد اینکه تکلیف مربیان داخلی و کادر فنی تیم ها چه زمانی تعیین می گردد نیز گفت: نمی خواهم سوء تفاهمی برای نفر جدید ایجاد گردد. به همین دلیل تا تعیین شدن وضعیت مدیریت فدراسیون در معرفی کادر فنی مربیان تامل می کنیم.

امینی به اعزام دو تیم قایقرانی ایران به رقابتهای برون مرزی اشاره نمود و اضافه نمود: در حال حاضر برنامه اعزام دو تیم را داریم که در حال تمرین هستند تا راهی رقابتهای برون مرزی گردد. تیم جوانان زیر 23 سال برای حضور در مسابقات آسیایی و نوجوانان برای حضور در المپیک بوینس آیرس.

وی توضیح داد: مربیان و کادر فنی این دو تیم معلوم است و در حال تمرین با بچه ها هستند. قایقرانان تیم نوجوانان در این چند روز راهی آرژانتین خواهند شد. تیم زیر 23 سال ما نیز در کمتر از یک ماه آینده راهی رقابتهای قهرمانی آسیایی ازبکستان می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 81

به "از انتخابات خبر ندارم، تبصره های قانون بازنشستگی شامل حالم نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از انتخابات خبر ندارم، تبصره های قانون بازنشستگی شامل حالم نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید