اردبیل میزبان مسابقات والیبال لیگ دسته یک کشور

به گزارش مجله پیامک، پیمان مدرس در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه این مسابقات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با نظارت چهار نفر از ناظران فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود اظهار کرد: پیش از برگزاری مسابقات تست کرونا تمامی بازیکنان تیم ها اجرا شده و امروز گواهی سلامت صادر شده از سوی متخصصین تحویل ناظران برگزاری مسابقات شد.

اردبیل میزبان مسابقات والیبال لیگ دسته یک کشور

وی از ابتلاء یکی از بازیکنان تیم والیبال اردبیل خبر داد و گفت: این بازیکن مؤثر تیم عقاب ملل اردبیل فاقد هرگونه علائم ابتلاء به کرونا بود که در آزمایش پی. سی. آر مثبت اعلام شد و از شرکت در مسابقات باز ماند و چون مشکل خاصی ندارد امیدواریم پس از استراحت به مسابقات آینده برسد.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل به اسامی تیم های شرکت کننده در این مسابقات اشاره کرد و گفت: این تیم ها شامل رعد پدافند قم، اسپرت هوشیار، سامسونگ جویبار، خوش سیما آمل، عقاب ملل اردبیل، ایرانشید چالوس، پاس گرگان، صنایع اردکان و مرحوم باقرزاده بابلسر هستند که از امروز شنبه 24 آبان تا 30 آبان به رقابت خواهند پرداخت.

مدرس با بیان اینکه رقابت های گروه الف این مسابقات در مشهد پیگیری می شود افزود: بعد از پایان رقابت های در مرحله اول تیم ها به مدت 2 هفته استراحت کرده و رقابت ها را ادامه خواهند داد و در نهایت 2 تیم به لیگ برتر کشور صعود می کند.

وی گفت: سالن ورزشگاه های جهان پهلوان رضازاده و تختی اردبیل برای میزبانی این مسابقات در نظر گرفته شده است که بدون حضور تماشاگران و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل ادامه داد: نماینده تیم والیبال استان اردبیل (عقاب ملل اردبیل) از ساعت 17 امروز در ورزشگاه تختی به مصاف تیم والیبال ایران شید چالوس خواهد رفت که این مسابقه به صورت زنده از شبکه استانی سبلان پخش می شود و در بازی همزمان نیز در ورزشگاه جهان پهلوان رضازاده تیم های سامسونگ جویبار و خوش سیما آمل به مصاف هم می فرایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1323

به "اردبیل میزبان مسابقات والیبال لیگ دسته یک کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردبیل میزبان مسابقات والیبال لیگ دسته یک کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید