آگوئرو: هرگز نگفتم مسی مستحق بردن توپ طلا نیست

به گزارش مجله پیامک، تهران- خبرنگاران- سرخیو آگوئرو با تکذیب مصاحبه ای که روزنامه مارکا به نقل از وی با مضمون توپ طلا باید به بازیکنی برسد که در فینال لیگ قهرمانان حضور دارد منتشر نموده بود، حمایت خود را از لیونل مسی برای فتح این جایزه معتبر اعلام نمود.

آگوئرو: هرگز نگفتم مسی مستحق بردن توپ طلا نیست

روزنامه مارکا اسپانیا اخیرا به نقل از مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی نوشت: فکر می کنم برای بردن توپ طلا شما باید به هر قیمتی که شده در فینال لیگ قهرمانان حضور داشته باشید.

این اظهارنظر مسی را از این دایره خارج می نماید، بازیکنی که به همراه بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان توسط لیورپول از گردونه رقابت ها کنار رفت.

با این وجود، آگوئرو در توییتی نوشت: از شرح دادن حرف هایم احساس خوبی پیدا نمی کنم اما زمانی که به نقل از من چیزهایی را که نگفته ام، منتشر می نمایند حتما شرح احتیاج است و من این کار را انجام می دهم. مادامی که مسی فوتبال بازی می نماید، انتخاب من برای توپ طلا جز او هیچ بازیکنی نیست به ویژه اگر او مثل این فصل روی اوج باشد.

از سال 2014 تاکنون برنده توپ طلا بدون استثنا جام قهرمانی لیگ قهرمانان آن سال را بالای سر برده است.

کریستیانو رونالدو در سال های 2014، 2016 و 2017 پس از قهرمانی با رئال این جایزه را برد، مسی در سال 2015 پس از پیروزی بارسا مقابل یوونتوس در فینال توپ طلا را فتح کرد و لوکا مودریچ نیز سال گذشته بدنبال سومین قهرمانی متوالی کهکشانی ها در لیگ قهرمانان اولین توپ طلای خود را تصاحب کرد.

مرد مینیاتوری آبی اناری در فصل جاری در ایده آل ترین فرم خود قرار داشته و نقش اصلی قهرمانی کاتالان ها در لالیگا بوده و به همراه این تیم به فینال جام حذفی اسپانیا رسیده است.

شاید تنها فرد حاضر در تیم های لیورپول یا تاتنهام به عنوان فینالیست های لیگ قهرمانان که برای رقابت با مسی به اندازه کافی خوب عمل نموده است، ویرجیل فن دایک باشد.

با توجه به ارتباط بُردن توپ طلا با قهرمانی در لیگ قهرمانان، ناکامی بارسا در اروپا به احتمال زیاد بخت های مسی را برای بردن این جایزه کاهش خواهد داد حتی با این فرض که او یک سر و گردن بالاتر از تمام همقطارهایش باشد.

با این وجود، جام ملت های آمریکا و لیگ ملت های اروپا در خاتمه فصل جاری شروع می گردد و مسی در اولی و بازیکنانی همچون فن دایک و رونالدو در تورنمنت دوم حضور خواهند داشت تا شانس های خود را برای بردن توپ طلای 2019 افزایش دهند.

ورزشی**3991**1067**

منبع: ایرنا
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 225

به "آگوئرو: هرگز نگفتم مسی مستحق بردن توپ طلا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آگوئرو: هرگز نگفتم مسی مستحق بردن توپ طلا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید