آخرین شرایط واردات خودرو ، پیرهادی: سازمان استاندارد تمام خودروهایی که وارد شده را تایید کرد

به گزارش مجله پیامک، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: سازمان استاندارد اعلام کردند که استاندارد تمام خودروهایی که وارد شده را تأیید کردند و این حاشیه سازی ها از سوی کسانی است که تمایلی به وارادات خودروهای با کیفیت ندارند.

آخرین شرایط واردات خودرو ، پیرهادی: سازمان استاندارد تمام خودروهایی که وارد شده را تایید کرد

به گزارش خبرنگاران، مهدی پیرهادی در یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پاکبانان باید از ساعت چهار صبح به خیابان ها بیایند و تا شب فعالیت نمایند، گفت: امتیازاتی در گذشته برای نواحی در نظر گرفته شده بود و درخواست بنده این است که شهرداری در حوزه خدمات شهری، امتیازات مشخصی را برای نواحی در نظر بگیرد و شرایط حقوق و دستمزد و گروه شغلی این افراد را مورد توجه قرار دهد.

وی با اعلام اینکه قم و اراک در 2 روز گذشته تعطیل بودند، گفت: باید تغییراتی در قانون هوای پاک صورت بگیرد؛ چراکه برای ذرات کمتر از 10 میکرون در قانون، موردی دیده نمی گردد.

پیرهادی تأکید کرد: در چند سال اخیر، هرساله بنده پیش از شروع آلودگی هوا در زمستان تأکید کردم که دستگاه های مربوطه باید اقدامات خود را شروع نمایند؛ وزارت نیرو یکی از دستگاه هایی است که باید از امروز کوشش خود را شروع کند و وزارت نفت نیز شرح دهد که برای طرح کهاب چه اقدامی انجام داده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سازمان استاندارد در اجرای قانون هوای پاک مجموعه ای پیشرو بوده است، گفت: اقدامات سازمان استاندارد قابل تقدیر است.

وی اضافه نمود: بنده با سازمان استاندارد تماس گرفتم و اعلام کردند که استاندارد تمام خودروهایی که وارد شده را تأیید کردند و این حاشیه سازی ها از سوی کسانی است که تمایلی به وارادات خودروهای با کیفیت ندارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 مرداد 1402 بروزرسانی: 3 مرداد 1402 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2274

به "آخرین شرایط واردات خودرو ، پیرهادی: سازمان استاندارد تمام خودروهایی که وارد شده را تایید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط واردات خودرو ، پیرهادی: سازمان استاندارد تمام خودروهایی که وارد شده را تایید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید