آخرین شرایط سیستم تهویه قطارهای مترو در آستانه تابستان ، درستی: هیچ قطاری بدون تهویه سالم وارد خط نمی گردد

به گزارش مجله پیامک، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: هیچ قطاری بدون سیستم تهویه وارد خط نمی گردد و خرابی های احتمالی که ممکن است مشاهده گردد، مشکلاتی است که در لحظه پیش آمده است.

آخرین شرایط سیستم تهویه قطارهای مترو در آستانه تابستان ، درستی: هیچ قطاری بدون تهویه سالم وارد خط نمی گردد

به گزارش خبرنگاران، مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه درباره شرایط کنونی سیستم تهویه قطارها اظهار کرد: به طور کلی از اسفندماه آغاز به اورهال و سرویس سیستم تهویه قطارها کردیم به طوری که سیستم تهویه در کلیه ناوگان درون شهری و خط 5 بازسازی شده اند.

درستی با بیان اینکه قطعات یدکی تاسیس شده برای اورهال مسئله ای نداشتند، گفت: قطعات در پاییز و زمستان تعمیر و انواع کمپرسور و گازها برای سیستم تهویه تامین شدند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اضافه کرد: اگرچه سیستم های تهویه در تمامی فصول سال در حال فعالیت هستند، اما باتوجه به گرم شدن هوا به جهت اطمینان از عملکرد در اسفند و فروردین اورهال سیستم در اولویت قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در هر خط کارگروه های تخصصی مختلف برای تعمیر و نگهداری سیستم تهویه وجود دارد، اعلام نمود: کارگروه بازدید و تعمیرات تخصصی سیستم تهویه قطار در تمام خطوط هفت گانه فعال هستند تا در صورت احتیاج اقدام به تعمیر و بازسازی نمایند.

درستی ادامه داد: بعد از بازدید، قطارها به شرکت واگن سازی برای برطرف عیوب فرستاده می شوند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه شرایط سیستم تهویه خوب است، تاکید نمود: هیچ قطاری بدون سیستم تهویه وارد خط نمی گردد. قطارها روزانه بازدید می شوند و خرابی های احتمالی که ممکن است مشاهده بگردد، مشکلاتی است که در لحظه می آید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 خرداد 1402 بروزرسانی: 5 خرداد 1402 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2250

به "آخرین شرایط سیستم تهویه قطارهای مترو در آستانه تابستان ، درستی: هیچ قطاری بدون تهویه سالم وارد خط نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط سیستم تهویه قطارهای مترو در آستانه تابستان ، درستی: هیچ قطاری بدون تهویه سالم وارد خط نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید