آخرین شرایط ترافیکی محورهای هراز و فیروزکوه

به گزارش مجله پیامک، خبرنگاران : ایرج کهریزی گفت: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محورهای هراز و فیروزکوه پرحجم اما روان در جریان است و هموطنان به سهولت در حال تردد از این محورها هستند.

آخرین شرایط ترافیکی محورهای هراز و فیروزکوه

به گزارش به نقل از فارس، ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران درباره شرایط ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز پرحجم و نیمه سنگین اما روان در جریان است و هموطنان بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور مهم مواصلاتی کشور هستند.

وی گفت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی گزارش شده و مشکل خاصی برای تردد خودروها از این محورها وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه بیشترین آمار تصادفات در 20 کیلومتری مقصد مسافران رخ می دهد تاکید کرد: هموطنان در هر دو ساعت رانندگی می بایست 15 الی 20 دقیقه را در محل های مجاز به استراحت پرداخته و پس از تجدید قوا ادامه راستا دهند تا خستگی و خواب آلودگی باعث بروز حوادث رانندگی نشود.

کهریزی اعلام نمود: همچنان محدودیت های کرونایی و ممنوعیت تردد خودروها برقرار است و گیت های پلیس راه از خروج خودروهای غیر مجاز و غیر بومی و ورود خودروهای غیر بومی به استان جلوگیری می کنند.

وی خاطر نشان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ و همچنین رعایت حقوق شهروندی می توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1735

به "آخرین شرایط ترافیکی محورهای هراز و فیروزکوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط ترافیکی محورهای هراز و فیروزکوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید