8 مورد از بهترین جاذبه های توریستی لندن

به گزارش مجله پیامک، مدتی است که دیگر از سرمای شدید زمستان هیچ اثری باقی نمانده و وارد فصل زیبا و با طراوت بهار شده ایم. عده کثیری از مردم جهان این فصل شگفت انگیز را برای مسافرت و لذت بردن از طبیعت انتخاب می نمایند تا اندکی از هیاهوی شهرها رها شده و کمی به ذهن و فکر خود استراحت دهند. از این حیث ما هم تصمیم گرفتیم یک مقصد گردشگری مرتبط با این موضوع را به شما عزیزان معرفی کنیم تا از آن لذت ببرید. پس در ادامه با دورونزدیک همراه باشید.

8 مورد از بهترین جاذبه های توریستی لندن

از سفر با تور خیلی ارزان کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

1- گل های زعفران در طبیعت ویمبلدون کامن (Wimbeldon Common) را حتماً ببینید

در جنوب غرب لندن، 460 هکتار فضای باز به نام ویمبلدون هست به قسمتی از این فضا ویمبلدون کامن می گویند. گونه های گیاهای و جانوری زیادی در این پارک عمومی زندگی می نمایند. در پارک کانیزارو که بخشی از ویمبلدون کامن است زمین هایی از زعفران های بنفش را پیدا خواهید کرد که نشان می دهند بهار آمده است.

2- در بین نرگس های زرد پارک سنت جیمز قدم برنید

نرگس های زرد و نارنجی دوست داشتنی را در این بهار در خیلی از پارک های لندن می توانید پیدا کنید اما شاید نرگس های پارک سنت جیمز از همه جا زیباتر باشد. مدت بیشتری را در این پارک قدم بزنید و از دیدن این گل های آفتابی خندان لذت ببرید.

3- گل های بهاری را در باغ گیاه شناسی کیو ببینید

کیو گاردنز باغ گیاه شناسی ای است که در جنوب غربی لندن واقع شده است و زیستگاه بزرگ ترین و متنوع ترین مجموعه های گیاهی دنیا است به همین دلیل وقتی در بهار به این باغ می روید انتظار داشته باشید که گل های زیادی در آن ببینید. بعد از اینکه در قسمتی از این پارک گل های زعفران را دیدید در سمتی دیگر درخشش گل های دیگر چشم های شما را می گیرد. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

4- از شکوفه های گیلاس ریجنتز پارک عکس بگیرید

ریجنتز پارک با مساحت 170 هکتار یک پارک سلطنتی درشمال غربی لندن است. اگر می خواهید مزه شکوفه های گیلاس معروف ژاپن را در لندن بجشید به ریجنتز پارک بروید، در آنجا تعدادی از درخت های گیلاس در کنار هم قرار دارند که در اوایل فصل بهار شکوفه های صورتی رنگ زیبایی می دهند.

5- به کانال ریجنتز بروید و بچه اردک ها و بچه قوهای آنجا را تماشا کنید

کانال ریجنتز به طول 13.8 کیلومتر در بخش شمالی لندن مرکزی واقع شده است. در این کانال در بین پاک های آنجل و ویکتوریا بچه قو ها و اردک هایی را می بینید که در آب شنا و بازی می نمایند.

6- در باغ جنگلی ایزابلا پلنتیشن گل های سنبل ببینید

ایزابلا پلنتیشن باغ جنگلی در پارک ریچموند در جنوب غربی لندن است. ایزابلا پلنتیشن زیستگاه صدها گل کمیاب است و در فصل بهار فرشی از گل های سنبل در بین درختان کشیده می گردد.

7- در پارک ملی کملی استریت مرغ ماهی خوار ببینید

خیلی از مردم لندن درباره پارک ملی کملی استریت چیزی نشنیده اند اما در این باغ که در کنار کانال ریجنتز واقع شده است بعد از زمستان مرغ های ماهی خوار زیادی دیده می شوند.

8- باغچه کاخ سلطنتی همپتون را ببینید

کاخ همپتون از کاخ های زمان هنری هشتم است. در باغ این کاخ سبزیجات و میوه ها در فصل بهار آغاز به رشد می نمایند اگر تا این کاخ آمده اید بازدید از باغ پراوی را از قلم نیاندازید، آنجا در بهار پر از شکوفه های رنگارنگ است.

با بخش خبر و سفر دورونزدیک همراه باشید

دورونزدیک - خرید اینترنتی - بلیط - پرواز - پرواز خارجی - پرواز ارزان قیمت - بلیط چارتری - سفر خارجی - توریست - گردشگری - ماهان - بلیط ماهان - پرواز ماهان - ماهان ایر

dooronazdik - flight - ticket - international flight - domestic flight - mahan - mahan air - mahan ticket

منبع: دور و نزدیک
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 692

به "8 مورد از بهترین جاذبه های توریستی لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 مورد از بهترین جاذبه های توریستی لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید