6 نظامی اماراتی در یمن کشته شدند یا لیبی؟

به گزارش مجله پیامک، امارات که روز آدینه از کشته شدن شش نظامی خود خبر داده بود، بیان کرد که این نظامیان در یمن کشته شده اند.

6 نظامی اماراتی در یمن کشته شدند یا لیبی؟

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پس از ادعای دولت وفاق ملی لیبی مبنی بر اینکه شش نظامی اماراتی در حمله به پایگاه هوایی الجفره لیبی کشته شده اند، امارات گفت که این نظامیان در یمن کشته شده اند.

خبرگزاری امارات (وام) روز شنبه(دیروز) در گزارشی از نظامیان کشته شده امارات، گزارش داد: این افراد در حال دفاع از امنیت و کرامت امت و انجام وظایف انسانی و یاری به ملت یمن در برابر گروهکی بودند که علیه دولت مشروع شورش نموده اند.

این اذعان امارات به کشته شدن نظامیان خود در یمن در حالی است که امارات روز آدینه بدون اشاره به مکان کشته شدن این نظامیان، گفت شش نفر از نیروهای اماراتی در حادثه تصادف خودروهای نظامی در حین انجام وظایف خود در جریان عملیات کشته شده اند.

این در حالی است که مصطفی المجعی سخنگوی عملیات برکان الغضب وابسته به دولت وفاق ملی به ریاست فائز السراج گفت که نیروهای آن پایگاه هوایی الجفره وابسته به نیروهای حفتر را پس از رصد حضور نظامیان اماراتی در این پایگاه، بمباران کردند. و در این حمله شش نظامی اماراتی کشته شده است. (جزئیات بیشتر)

به نوشته روزنامه القدس العربی، یک حساب توئیتری به نام فارس ابوجرمل نیز نوشت که سعید المنصوری از افسران خطرناک اماراتی که از سال 2013 در لیبی حضور داشت، از جمله این کشته ها است.

خبرگزاری امارات(وام) نیز در خبری گزارش داد که اجساد کشته ها روز شنبه(دیروز) وارد فرودگاه البطین شد که به نام سرگرد سعید احمد راشد المنصوری به عنوان یکی از این کشته ها اشاره شده است.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 383

به "6 نظامی اماراتی در یمن کشته شدند یا لیبی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 نظامی اماراتی در یمن کشته شدند یا لیبی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید