قدرت باورنکردنی ماشینی با طراحی 70 سال پیش ، عکس

به گزارش مجله پیامک، دیجیاتو نوشت: شرکت SIC Chops که مقر آن در آریزونا قرار گرفته است، خود را برای فروش یک پروژه فوق العاده خاص آماده می نماید.

قدرت باورنکردنی ماشینی با طراحی 70 سال پیش ، عکس

مهندسان کمپانی SIC Chops با ارتقای لن کانتیننتال مارک II مدل 1956، آن را به پیشرانه 850 اسب بخاری مجهز نموده اند. این خودروی استثنایی اوایل سال آینده در گردهمایی اسکاتس دیل (Scottsdale) به حراج گذاشته خواهد شد.

بازطراحی بدنه و کابین لن کانتیننتال

همان گونه که در تصاویر می توانید مشاهده نمایید، شرکت SIC Chops این لن کانتیننتال را از نو طراحی نموده و یک کیت بدنه اختصاصی برای آن فراوری نموده است. در داخل کابین هم این امر به چشم می خورد و طراحان کمپانی، فضایی بسیار ساده و سیال پدید آورده اند. با توجه به این ویژگی ها، کانتیننتال 1956 را می توان حاصل پیوند گذشته و حال دانست.

برای جذابیت و تمایز هر چه بیشتر، سپرهای استاندارد این خودرو جای خود را به سپرهای شخصی ساز داده اند. سقف هم 69.85 میلیمتر ارتفاع کمتری دارد. چنانچه با دقت بیشتری به تصاویر نگاه کنید، اثری از دستگیره در و زه های آبگیر باران نخواهید دید.

صندلی های این لن کانتیننتال خاص روکش چرم مشکی دارند و در هشت جهت قابل تنظیم هستند. بد نیست بدانید این صندلی ها در اصل به مدلی از لکسوس تعلق دارند!

در پشت فرمان یک نمایشگر دیجیتال اطلاعات مورد احتیاج را در اختیار راننده می گذارد. سیستم صوتی بسیار باکیفیت خودرو ساخت شرکت Kicker Q-Class است و غربیلک فرمان و رینگ ها از کمپانی Colorado Custom خریداری شده اند. مثل مدل اصلی چرخ زاپاس در پشت و زیر درب صندوق عقب واقع شده است.

لن کانتیننتال در زیر پوسته نیز تغییرات زیادی را تجربه نموده است. از جمله این تغییرات باید به استفاده از جداره نو بین کابین و محفظه موتور، کفی های متفاوت، رکاب های جانبی مقاوم و خروجی های اگزوز هم سطح با بدنه از جمله آنها هستند.

موتور ساخت فورد، گیربکس ساخت شورولت

موتور موجود در زیر کاپوت طویل لن کانتیننتال شرکت SIC Chops هشت سیلندر است و در اصل به فورد تعلق دارد. این موتور از سرسیلندر نوی بهره می برد و قدرت فراوریی آن به 850 اسب بخار می رسد. نیروی فراوریی به وسیله این موتور به وسیله گیربکس اتوماتیک ساخت شورولت به چرخ های عقب ارسال می گردد.

در ابتدا نیز اشاره کردیم که این لن کانتیننتال استثنایی قرار است در گردهمایی اسکاتس دیل در اوایل سال آینده راهی پارکینگ یک مشتری خاص پسند گردد. این گردهمایی بین 21 الی 29 ژانویه 2023 برگزار خواهد شد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 فروردین 1402 بروزرسانی: 10 فروردین 1402 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2227

به "قدرت باورنکردنی ماشینی با طراحی 70 سال پیش ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدرت باورنکردنی ماشینی با طراحی 70 سال پیش ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید