دکوراسیون خانه لوکس و مدرن

به گزارش مجله پیامک، خانه ای که امروز با آن آشنا می شوید، توسط شرکتی طراحی شده که به سلیقه شهری و مدرنش معروف است. این خانه یکی از آخرین پروژه های این شرکت بوده و ترکیبی از مُد روز شهری و سبک دکوراسیون خانه لوکس و مدرن می باشد. کل خانه با موزائیک مرمر، تخته کاری چوبی، برنج، لوازم دکوری ایتالیایی، مبلمان و چراغ های لوکس دکور شده. یک فضای کاملا شیک و اروپایی با رنگ های خنثی.

دکوراسیون خانه لوکس و مدرن

جهت دریافت خدمات قیمت در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

در سرتاسر خانه به طور اغراق آمیزی از پنل های مرمر استفاده شده. در این فضا روی ظرافت رگه های سنگی تاکید شده، نه مدرنیته متالیک. این مرمرهای خاکستری و قارچی به شکل افقی و یکدست کنار هم قرار گرفته اند، اما مرمرهای Cherokee باعث شده رگه های غیرعادی این سنگ به طرح شورون تبدیل گردد. مجموعه ای ساده اما سرزنده. حاشیه این پنل ها با فلز طلاکاری شده رنگی از جنس تیتانیوم تزئین شده. وقتی نور خورشید از پشت پرده به داخل خانه می تابد، خطوط زرد و پرتلالو آن در فضای داخل خانه سوسو میزند و امواج صاف اما لوکسی را با دکوراسیون خانه لوکس و مدرن برای ساکنین به ارمغان می آورد.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 962

به "دکوراسیون خانه لوکس و مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون خانه لوکس و مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید