خبرنگاران برگزاری مانور سراسری اصلاح ولتاژ شبکه برق در قم

به گزارش مجله پیامک، قم ـ خبرنگاران ـ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم گفت: مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق با رویکرد اصلاح ولتاژ و روشنایی معابر همزمان با سراسر کشور در 2 روز (27 و 28 آذر) در مناطق چهارگانه برق این استان برگزار گشت.

خبرنگاران برگزاری مانور سراسری اصلاح ولتاژ شبکه برق در قم

به گزارش روز شنبه خبرنگاران از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم، مهدی آهنین پنجه، با اشاره به برگزاری دومین مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق با رویکرد اصلاح ولتاژ شبکه توزیع و استاندارسازی مصرف انرژی روشنایی معابر در کلانشهر قم، کاهش تلفات شبکه توزیع، افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه، بهبود پروفیل ولتاژ شبکه، کاهش خسارات ناشی از ضعف ولتاژ، استانداردسازی شبکه و افزایش رضایت مندی مشترکان را از جمله اهداف اجرای این مانور برشمرد.

وی اصلاح مصرف برق در چراغ های روشنایی معابر را نیز از دیگر اهداف این مانور در استان قم ذکر کرد و گفت: عباس آباد، قلعه کامکار، بلوار کارگر، هفت تیر، خیابان امام، بلوار شهید کریمی، خیابان شهدای ناجا و شهرک قدس مناطق مورد هدف در این مانور بودند.

وی با اشاره به مشارکت 30 گروه عملیاتی و 110 نفر نیروی فنی و پشتیبانی در مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق را مورد توجه قرار داد و گفت: بیش از 35 دستگاه خودروی سبک و سنگین شامل سبد بالابر، جرثقیل و خودروی عملیاتی در این مانور مورد استفاده قرار گرفت.

آهنین پنجه، از اجرای 16 طرح در مدت زمان 2 روز این مانور خبر داد و گفت: به همت و تلاش گروه های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان تبدیل 1800 متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، نصب یک دستگاه ترانس، کاهش شعاع تغذیه 12 دستگاه ترانس، 16 مورد جابجایی و متعادل سازی بار فیدرهای فشار ضعیف، افزایش سطح مقطع شبکه فشار ضعیف و استانداردسازی ولتاژ بیش از 500 مشترک طی این 2 روز به انجام رسید./

منبع: ایرنا
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1409

به "خبرنگاران برگزاری مانور سراسری اصلاح ولتاژ شبکه برق در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری مانور سراسری اصلاح ولتاژ شبکه برق در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید