جوانان آمریکایی موتور محرک کمپین انتخاباتی برنی ساندرز

به گزارش مجله پیامک، به گزارش خبرنگاران به نقل از بی بی سی، در فاصله اندک باقی مانده تا شروع انتخابات درون حزب دموکرات ها برای انتخاب نامزد برگزیده در انتخابات ریاست جمهوری 2020، شمار افراد جوان ثبت نام نموده در کمپین انتخاباتی برنی ساندرز افزایش چشمگیری داشته است.

جوانان آمریکایی موتور محرک کمپین انتخاباتی برنی ساندرز

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

بر اساس این گزارش، چهار سال پیش وقتی تعیین شد دبیرخانه ملی حزب دموکرات در جریان انتخابات مقدماتی درون این حزب کوشش نموده هیلاری کلینتون را مقبول تر از برنی ساندرز جلوه دهد بسیاری از جوانان حامی برنی ساندرز به قدری عصبانی شدند که گفتند اگر شده به نامزد جمهوریخواه رأی خواهند داد اما هیلاری کلینتون هرگز!

در پاییز همان سال (2016) وقتی دونالد ترامپ پیروز به شکست هیلاری کلینتون شد خیلی از دموکرات ها و چپ های مترقی خواه گفتند اگر برنی ساندرز نامزد نهایی حزب دموکرات شده بود شاید باراک اوباما ناچار نمی شد کلید کاخ سفید را به یک غیرخودی تحویل دهد.

اما اکنون در آستانه شروع رقابت های درون حزبی دموکرات ها برنی ساندرز توانسته با کسب بیشترین یاری اقتصادی به ستاد انتخاباتی اش، خود را به عنوان جدی ترین نامزد مقبول جوانان آمریکا معرفی کند. آن هم دقیقاً در همان ایامی که دونالد ترامپ باید نگران محتوای جلسات استیضاح باشد.

دوگانه ترامپ-ساندرز اگر چه برای بسیاری از دموکرات های میانه رو همچنان غیرقابل تصور است و بخش بزرگی از دموکرات های میانسال شانس جو بایدن را در برابر دونالد ترامپ بیشتر از هر کاندیدای دیگری می دانند اما کمپین انتخاباتی برنی ساندرز اعلام نموده تعداد طرفداران جوان ثبت نام نموده در ستاد انتخاباتی او از مجموع جوانان ستادهای باراک اوباما و هیلاری کلینتون هم فراتر رفته است.

به همین علت رسانه های آمریکا در یک هفته گذشته گزارش های اختصاصی درباره برنی ساندرز و کارزار انتخاباتی او منتشر نموده اند تا شاید این بار همچون سال 2016 متهم به کم توجهی و یا فرق گذاشتن میان نامزدهای اصلی دموکرات نشوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 751

به "جوانان آمریکایی موتور محرک کمپین انتخاباتی برنی ساندرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوانان آمریکایی موتور محرک کمپین انتخاباتی برنی ساندرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید