جزئیات آتش سوزی 7 لنج در اسکله صیادی بندرکنگ اعلام شد

به گزارش مجله پیامک، خبرنگاران/هرمزگان فرماندار شهرستان بندرلنگه به تشریح جزئیات آتش سوزی 7 لنج در اسکله صیادی بندرکنگ شهرستان بندرلنگه پرداخت.

جزئیات آتش سوزی 7 لنج در اسکله صیادی بندرکنگ اعلام شد

علی نیکوئی در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه نمود: آتش سوزی در ساعات انتهای پنجشنبه شب(22 خردادماه) سبب از بین رفتن 7 فروند لنج صیادی چوبی و فایبرگلاس و تعدادی قایق در اسکله صیادی بندرکنگ شد.

وی اضافه نمود: با تلاش آتش نشانی های منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه، شهرداری بندرلنگه، شهرداری بندرکنگ و آتش نشانی فرودگاه بندرلنگه آتش خاموش شد.

فرماندار شهرستان بندرلنگه با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت، اظهار داشت: در این بندرگاه 160 فروند لنج صیادی و 400 فروندقایق موتوری پهلو گرفته بود که با تلاش آتش نشانی بندرلنگه، بندر شناس، فرودگاه و منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه از آتش دریافت آنها جلوگیری شد.

نیکوئی اضافه نمود: علت آتش سوزی هفت فروند لنج در بندرکنگ از توابع این شهرستان اتصال برق بود که به سرعت موجب حریق شد و میزان دقیق خسارت پس از بررسی اعلام خواهد شد.

وی در انتها گفت: خدمه لنج یکی از این شناورها در حال آشپزی بودند که موجب آتش دریافت آن شناور و شش فروند دیگر از شناورها شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1060

به "جزئیات آتش سوزی 7 لنج در اسکله صیادی بندرکنگ اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات آتش سوزی 7 لنج در اسکله صیادی بندرکنگ اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید