تور ارزان استانبول: ترانسفر اختصاصی خبرنگاران در استانبول با بنز ویتو

به گزارش مجله پیامک، ترانسفر اختصاصی خبرنگاران

در این مطلب می خواهیم درباره ترانسفر اختصاصی خبرنگاران صحبت کنیم.

تور ارزان استانبول: ترانسفر اختصاصی خبرنگاران در استانبول با بنز ویتو

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

اول از همه شاید این سوال در ذهنتان به وجود بیاید که ترانسفر چیست و چه استفاده ای برای مسافر دارد؟

سوال کاملا به جایی است که چرا در سفرهای گردشگری یکی از مواردی که در تورها به وسیله آژانس ها به شما پیشنهاد داده می گردد ترانسفر است. ترانسفر یکی از خدمات بسیار مفید آژانس های مسافرتی است که وظیفه آن ها رساندن مسافران و مهمانان هر مقصدی از فرودگاه به هتل محل اقامت و بر عکس می باشد.

ترانسفر اختصاصی خبرنگاران | بنز لوکس ویتو

آژانس مسافرتی خبرنگاران با توجه به خدمات ارزنده ای که در زمینه گردشگری کشور داشته و همینطور مجری برتر برگزار کننده تورهای گروهی به مقاصد متعددی است دارای ترانسفری اختصاصی به استانبول می باشد. اتومبیل ترانسفر اختصاصی خبرنگاران بنز ویتو بوده و زمانی که شما عزیزان به فرودگاه استانبول می رسید راننده به همراه پرچم ایران اسکای گروپ و نام مسافران در سالن انتظار فرودگاه منتظر شما هستند. (بنز ویتو یکی از تمام عیارترین ماشین هایی است که به عنوان ترانسفر از طرف آژانس خبرنگاران انتخاب شده است و علت آن هم رسیدن به هدف اصلی شرکت که رضایت مندی و رعایت حقوق شما عزیزان نیز بوده است).

مزایای استفاده از ترانسفر اختصاصی خبرنگاران

  • در صورتی که شما یک خانواده 4 نفره باشید می توانید با استفاده از ترانسفر اختصاصی خبرنگاران در هزینه های مربوط به سفر خود گام موثری را بردارید.
  • علاوه بر هزینه در زمان شما تاثیر بسزایی قرار داده می گردد، به طور مثال شما زمانی که با تور به استانبول سفر کرده باشید ممکن است افرادی در تور شما هتل های 3 ستاره و افراد دیگری هتل 5 ستاره انتخاب کرده باشد، در حالی که شما هتل انتخابیتان 4 ستاره بوده است. حال تصور کنید که چقدر زمان می برد تا همگی شما به وسیله اتوبوس های گروهی بخواهید به مقصد برسید در حالی که با ترانسفر اختصاصی خبرنگاران می توانید در کمترین زمان ممکن به سمت هتل محل اقامتتان دسترسی برسید.

اهداف آژانس مسافرتی خبرنگاران از ارائه ترانسفرهای اختصاصی به مسافران چیست؟

آژانس مسافراتی خبرنگاران به منظور توسعه کمی و کیفی خدمات مسافرتی خود و هینطور برقرار تمایز و ارزش افزوده برای مسافران تور استانبول خود سعی در ارائه خدماتی منحصر به فرد و همینطور مجذوب کننده کرده است که این موضوع به عنوان یک استراتژی نو رقابتی برای خبرنگاران محسوب می گردد. سرویس ترانسفر اختصاصی استانبول یکی از پر اهمیت ترین اهدافی است که در همین زمینه برای مقصد استانبول ارائه شده است. مهمترین اهداف مورد نظر این سرویس عبارتند از:

  • افزایش اندازه رضایت در میان مسافران و همینطور احترام به حقوق آنها
  • ارائه خدمات متمایز و نو
  • ایجاد و حفظ ارتباط نزدیک با مسافران
  • برآوردن کامل انتظارات از طرف آژانس برای مسافران
  • ایجاد مجذوب کنندهیت جانبی
  • توسعه دامنه خدمات رسانی به مسافران
منبع: الی گشت
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1956

به "تور ارزان استانبول: ترانسفر اختصاصی خبرنگاران در استانبول با بنز ویتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استانبول: ترانسفر اختصاصی خبرنگاران در استانبول با بنز ویتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید