بلیط هواپیما هند

به گزارش مجله پیامک، اینبار تور هند هوایی را انتخاب کنید و تجربه ای متفاوت با انچه تابحال داشته اید را رقم بزنید. کشوری به اندازه اروپا که تفریحات و دیدنی های بی حد و حصری به شما ارائه می نماید. به گشت و گذار در شهرهای بزرگ هند مثل دهلی، گوا، بمبئی، کلکته و چنای بپردازید. در کافه های دامنه هیمالیا یک فنجان چای بنوشید و از نمای بزرگترین قله برفی جهان لذت ببرید و یا به سفری کوتاه در رود گنگ شهر وارناسی بروید. به لطف ارزانترین بلیط هواپیما هند که ما ارزائه می کنیم، پول اخرین چیزی ست که برای لذت بردن از جاذبه های هند به ذهن شما خطور می نماید. در اینجا نکاتی درباره بلیط در سفر به هند ارائه می کنیم:

بلیط هواپیما هند

بهترین زمان پرواز به هند

شما میتوانید بلیط ارزان هند را در فصل زمستان و دوره های مونسون پیدا کنید. بهترین زمان برای سفر به هند بستگی دارد به کجا سفر کنید. مثلا در گوا ، فصل مونسون از ژوئن تا سپتامبر ادامه پیدا می نماید در حالی که در بقیه مناطق از اکتبر تا نوامبر طول می کشد. از آنجایی که ارزانترین پرواز به هند در فصل مرطوب و بارانی مونسون انجام می گردد، اگر به دنبال تعطیلاتی با آب و هوای آفتابی و خشک هستید، نباید در این فصل برای سفر برنامه ریزی کنید.

بهتر است در خصوص طمان فستیوال های هند هم تحقیق کنید، چرا که بر قیمت بلیط هواپیما هند تاثیر دارد و به سختی میتوان بلیط ارزان پیدا کرد. اگر در خصوص زمان و موقعیت سفر خود انعطاف پذیری به خرج دهید، کارشناسان ما می توانند ارزان ترین پروازها را برای شما رزرو نمایند و به این منظور پیشنهاد می کنیم که 3 تا 4 ماه قبل اقدام کنید.

ایرلاین هایی که به هند پرواز دارند!

پیدا کردن پرواز به هند چندان سخت نیست و تنوع ایرلاین های هند هم زیاد نیست. لیست این ایرلاین ها را میتوانید رد زیر ببینید:

  • لوفتهانزا
  • ترکیش ایرلاین
  • ایران ایر
منبع: لذت سفر
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 278

به "بلیط هواپیما هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید