ارزان ترین مقاصد سفر در سال 2017 را بشناسید

به گزارش مجله پیامک، یکی از عمده دلایلی که همواره موجب می شود سفرهای خارجی را از لیست مقاصد تفریحی خود حذف کنیم قیمت بالای انواع تور مسافرتی خارج از کشور است. این در حالی است که می توان شهرهایی را در لیست زیباترین های دنیا پیدا کرد که از نظر قیمت هم تراز با قیمت سفرهای داخلی خواهند بود. در ادامه به زیباترین و ارزان ترین مقاصد برای تورمسافرتی آینده شما اشاره خواهیم کرد. با خبرنگاران تا پایان همراه باشید.

ارزان ترین مقاصد سفر در سال 2017 را بشناسید

1) Ljubljana، اسلوونی

این شهر زیبا و منحصر به فرد که در جوار رودخانه Ljubljana واقع شده به عنوان زیباترین شهر اروپای شرقی شناخته می شود و هر ساله از طریق جمعیت قابل توجهی از توریست ها و انواع تورمسافرتی مورد بازدید قرار می گیرد. این شهر که حال و هوایی رمانتیک دارد بهترین انتخاب برای سفرهای دونفره است. می توانید در خیابان های سنگ فرش آن قدم بزنید، از معماری زیبای کلاسیک آن لذت ببرید. از این گذشته آب و هوای مطبوع به شما این امکان را خواهد داد که در فصل های بهار و تابستان حدبیشتر لذت را از فضای شهر ببرید. تورطبیعت گردی به اطراف شهر داشته باشید و از کافه ها، موزه ها و گالری های هنری دیدن کنید.

2) Hanoi، ویتنام

به طور کلی می توان تورمسافرتی ویتنام را جزو تورهای مقرون به صرفه قیمت آسیایی تقسیم بندی کرد. اما سفر به این شهر فوق العاده سفر را برای شما مقرون به صرفه تر و مقرون به صرفه تر خواهد کرد. این شهر زیبا که تحت تاثیر فرهنگ های آسیایی و فرانسوی بوده این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که حد بیشتر لذت را از تورمسافرتی خود ببرید. می توانید برای مدیریت بهتر هزینه ها به جای کرایه اتاق از هتل های شهر در هاستل ها اقامت داشته باشید و با پرداخت شبی 5 دلار هزینه سفر خود را کاهش دهید. از جهت دیگر این شهر دیدنی و تاریخی است. می توانید از دیوار 1000 ساله بازدید کنید، از معماری و فضای شهری دیدن کنید یا توریک روزه ای به طبیعت اطراف داشته باشید و از تورمسافرتی خود لذت ببرید.

3)Sofia، بلغارستان

این شهر فوق العاده زیبا و دیدنی مقرون به صرفه ترین تورمسافرتی در قاره اروپا را در اختیارتان خواهد گذاشت. فضای کلاسیک شهری، ترافیک روان، کافه های دنج، رستوران های فوق العاده محلی، گالری های هنری، همه و همه می توانند جزوی از مقاصد دیدنی در طول تورمسافرتی شما به سوفیا محسوب شوند. از دیگر عواملی که سفر به این شهر را آسان کرده است، تسلط بیشتر ساکنین سوفیا به زبان انگلیسی است. در این صورت گردشگران تورمسافرتی دیگر نگرانی از بابت زبان و مکالمه نخواهند داشت. شما می توانید از فضای کلاسیک شهری لذت ببرید یا به همراه یک تورطبیعت گردی از طبیعت فوق العاده زیبای این شهر لذت ببرید. انتخاب با شماست.

4) Riga، لتونی

این شهر ناشناخته که هنوز در لیست ثابت تورهای آژانس های مسافرتی قرار نگرفته در سال 2014 به عنوان مرکز فرهنگ اروپا لقب گرفت و از آن زمان به عنوان یکی از پرترددترین مقاصد گردشگری مورد بازدید انواع تورمسافرتی خارجی قرار می گیرد. جدای از فضای کلاسیک شهر و معماری خیره کننده آن سفر به ریگا بسیار مقرون به صرفه است به همین علت این شهر جزو محبوب ترین مقاصد گردشگری شناخته می شود و انتخابی فوق العاده برای تورمسافرتی آینده شما خواهد بود.

منبع: همگردی
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2203

به "ارزان ترین مقاصد سفر در سال 2017 را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین مقاصد سفر در سال 2017 را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید