نوراللهی: السد چیزی برای از دست دادن ندارد

به گزارش مجله پیامک، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیم السد چیزی برای از دست دادن ندارد و در مقابل پرسپولیس از همان ابتدا به دنبال پیروزی هستند.

نوراللهی: السد چیزی برای از دست دادن ندارد

به گزارش خبرنگاران، احمد نوراللهی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی در این هفته داشتیم. روز سه شنبه بازی سختی داریم. السد تیم خیلی خوبی است. با این که بازی رفت را برده ایم اما همه چیز تمام نشده است. هنوز 99 درصد را تا فینال باقی مانده است. امیدوار هستیم با یک بازی خوب و حساب شده به فینال برسیم.

او ادامه داد: طرفداران ما همیشه تیم را حمایت نموده اند. به خاطر داشتن چنین طرفدارانی خوشحال هستیم. امیدواریم که سه شنبه به استادیوم بیایند و هم عرصه را به السد تنگ نمایند و هم ما را حمایت نمایند تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و دل طرفداران پرسپولیس و مردم ایران را شاد کنیم.

بازیکن پرسپولیس در مورد کری خوانی های بازیکنان السد هم افزود: این کاملا طبیعی است. آنها در قطر یک بر صفر باخته اند و چیزی برای از دست دادن ندارند و از همان اول برای بردن می آیند. ما همه کوششمان را می کنیم و به این راحتی ها نیست که آنها کری بخوانند و به راحتی نتیجه بگیرند. امیدوارم با دستورات کادر فنی و کوشش بازیکنان و حمایت طرفداران به مرحله بعدی صعود کنیم. این یک بازی تاریخی برای پرسپولیس است. امیدوارم که دل مردم ایران را شاد کنیم.

نوراللهی در مورد کمبود بازیکن هم اعلام کرد: ما از همان اول این مشکل راداشتیم و الا یکی دو مصدوم هم داریم. امیدوارم که تا بازی با السد آماده شوند تا دست به دست هم بدهیم و بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. پرسپولیس همیشه با همه مسائل مبارزه نموده است. مطمئنا برای این بازی هم همه کوششمان را می گذاریم و می جنگیم تا موفق شویم. نمی توان نتیجه را پیش بینی کرد فقط امیدوارم به فینال صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 101

به "نوراللهی: السد چیزی برای از دست دادن ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوراللهی: السد چیزی برای از دست دادن ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید