فوتبال دنیا، آنگنلی: در این اقتصاد فوتبال آژاکس و بنفیکا دیگر قهرمان اروپا نمی شوند

به گزارش مجله پیامک، فوتبال دنیا - رئیس اتحادیه باشگاه های فوتبال اروپا تاکید نمود که دیگر قهرمانی تیم های آژاکس آمستردام و بنفیکا در اروپا سخت است.

فوتبال دنیا، آنگنلی: در این اقتصاد فوتبال آژاکس و بنفیکا دیگر قهرمان اروپا نمی شوند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپورت اکسپرس، آندره آگنلی 42 ساله می گوید: به خاطر اقتصاد حال حاضر فوتبال دیگر سخت است که بخواهیم تیم هایی همانند آژاکس آمستردام (هلند) و بنفیکا (پرتغال) در صدر قهرمانی اروپا ببینیم.

این رئیس باشگاه یوونتوس ایتالیا و اتحادیه باشگاه های فوتبال اروپا اظهار داشت: در باشگاه های فوتبال دنیا باید یک تعادل مالی را مورد جستجو قرار دهیم. بسیاری از تیم ها به دلیل تفاوت های درآمدی در رقابت های بزرگ شانس برای پیروزی ندارند و آن را برای خود خیلی بزرگ می بینند.

آندره آگنلی ادامه داد: به طور فزاینده ای دیگر سخت است که بخواهیم شاهد قهرمانی تیم های همانند آژاکس آمستردام و بنفیکا در لیگ های اروپا باشیم. تیم های که سابقه قهرمانی دارند. این اتفاق به خاطر تفاوت های هنگفت مالی تیم های اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی و دیگر تیم های اروپایی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 76

به "فوتبال دنیا، آنگنلی: در این اقتصاد فوتبال آژاکس و بنفیکا دیگر قهرمان اروپا نمی شوند" امتیاز دهید

1 کاربر به "فوتبال دنیا، آنگنلی: در این اقتصاد فوتبال آژاکس و بنفیکا دیگر قهرمان اروپا نمی شوند" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، آنگنلی: در این اقتصاد فوتبال آژاکس و بنفیکا دیگر قهرمان اروپا نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید