دل سری جدید لپتاپ های مقاوم Latitude Rugged خود را معرفی کرد

به گزارش مجله پیامک، کمپانی دل سه لپتاپ جدید مقاوم خود از سری لپتاپ های Latitude Rugged با نمایشگرهای 100 نیتی معرفی کرد.

دل سری جدید لپتاپ های مقاوم Latitude Rugged خود را معرفی کرد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران؛ کمپانی دل روز گذشته نسل جدید لپتاپ های مقاوم سری Latitude خود را معرفی کرد که برای کار کردن در شرایط و موقعیت های مکانی نا هموار و سخت مانند کوه طراحی شده اند. خانواده جدید لپتاپ های جدید Latitude Rugged دل شامل سه دستگاه می گردد که میزان محافظت مختلفی را در شرایط و محیط های سخت و سخت در پوشش خود دارند. سیستم لپتاپ های جدید Latitude Rugged با پردازنده ها و گرافیک های مدرن، فناوری های امنیتی پیشرفته و توانایی های ارتباطی مختلف تجهیز شده اند و همچنین سازگار با لوازم جانبی تقویت شده دل و تجهیزات مختلف با منظورهای خاص است.

این کمپانی سری جدید لپتاپ های مقاوم خود را با شماری مدل های 5420، 5424 و 7424 معرفی نموده است. این لپتاپ ها به ترتیب از پردازنده های نسل ششم، هفتم و هشتم سری U اینتل استفاده می نمایند. علاوه بر این، در تمامی لپتاپ های یاد شده یک مودم کوآلکام Snapdragon X20 نیز تعبیه شده که از ارتباط شبکه های LTE و 4G پشتیبانی می نمایند و می توانند با سرعت 1.2 گیگابایت در ثانیه فایل های مختلف را دانلود و آپلود کند. استفاده از این مودم ها موجب شده است لپتاپ های سری جدید Latitude Rugged بتوانند در تمامی نقاط جهان ارتباط شبکه ای مطلوبی داشته باشند.

مدل Latitude Rugged 5420 بسیار باریک و سبک بوده و تنها 2.2 کیلوگرم وزن دارد اما مانند تمامی لپتاپ های این سری موفق شده استاندارد ارتش نظامی آمریکا یعنی MIL STD-810G را کسب کند. بدین ترتیب قادر است در برابر سقوط از ارتفاع یک متری، گردو خاک، لرزش و شوک الکتریکی مقاومت مطلوبی از خود نشان دهد. علاوه بر این می توان در هر دما، رطوبت یا ارتفاعی از این لپتاپ ها استفاده کرد. مدل 5424 این خانواده دل هم به مدل 5420 شباهت زیادی دارد اما از نظر ظاهری کمی بزرگتر و سنگین تر است. جرم این دستگاه 2.5 کیلوگرم است.

پرچمدار سری لپتاپ های Latitude Rugged مدل 7424 آن است و استاندارد IP-65 را نیز کسب نموده است بنابراین، در برابر نفوذ گرد و خاک و آب هم ایمنی بالایی دارد. این گجت سقوط از ارتفاع 1.8 متری را تجربه نموده و می تواند کارایی خود را زیر باران، طوفان شن یا گرد و غبار، مه، انفجار، تابش خورشیدی و غیره حفظ نماید.

تمامی این لپتاپ ها دارای یک نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسلی هستند و کارت گرافیک Radeon 540 یا RX540 در آنها تعبیه شده است. سری جدید لپتاپ های Latitude Rugged کمی گرانتر از پیشینیان خود خواهند بود. بدین صورت که مدل های 5424 و 7424 به ترتیب 1499 و 3499 دلار قیمت خواهند داشت. این در حالی است که کاربران برای خرید مدل 5420 باید مبلغی معادل 1399 دلار هزینه نمایند.

در ادامه می توانید تصاویری از سری جدید لپتاپ های مقاوم Latitude Rugged دل را مشاهده کنید که در برخی شرایط سخت هم آزمایش شده اند.

بیشتر بخوانید: تبلت های تاشو در راه هستند

لپتاپ های جدید سری Latitude Rugged دل معرفی شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 106

به "دل سری جدید لپتاپ های مقاوم Latitude Rugged خود را معرفی کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "دل سری جدید لپتاپ های مقاوم Latitude Rugged خود را معرفی کرد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دل سری جدید لپتاپ های مقاوم Latitude Rugged خود را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید