کمترین هزینه انتقال قدرت در کشورها برگزاری انتخابات است

به گزارش مجله پیامک، خبرنگاران/هرمزگان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه انتخابات نقطه اتصال سیاست خارجی با سیاست داخلی است، گفت: انتخابات در شکل دهی رفتار حوزه بین الملل نسبت به کشور و همچنین در روابط کشور با جهان تاثیر گذار است.

کمترین هزینه انتقال قدرت در کشورها برگزاری انتخابات است

سعید ناجی در گردهمائی فرمانداران و بخشداران حوزه انتخاباتی غرب استان، اضافه نمود: انتخابات می تواند در حوزه سیاست بین الملل صندلی کشور را ارتقاء دهد یا تضعیف کند به همین دلیل روند برگزاری انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی انتخابات را مشخص نماینده در پیوند زدن مردم با مشخص سرنوشت کشورها دانست و مطرح کرد: انتخابات به درستی نقش مردم در مشخص سرنوشت خود و کشور را نشان می دهد.

ناجی اظهار داشت: مشارکت و حضور بیشتر مردم در انتخابات نشان از این دارد که اراده اکثریت مردم در کشور حاکم خواهد شد و این وظیفه فرمانداران است که مردم را از حقوق خود مطلع نمایند.

وی اضافه نمود: در کنار آماده سازی زیر ساختهای مورد احتیاج برگزاری انتخابات، فرمانداران و بخشداران وظیفه انتقال مفهوم و اهمیت حضور در پای صندوق های رای به بدنه جامعه و تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری را دارند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان آماده سازی زیرساخت های مورد احتیاج برگزاری انتخابات و تشویق بدنه جامعه براس حضور حداکثری را دو وظیفه اصلی فرمانداران و بخشداران دانست و گفت: باید بتوان این دو وظیفه مهم را به موازات یک دیگر پیش برد و از کمرنگ شدن هر کدام جلوگیری کرد.

ناجی با بیان اینکه کمترین هزینه انتقال قدرت در کشورها برگزاری انتخابات است، اضافه نمود: برگزاری انتخابات موجب می گردد که قدرت در کشورها با رای و خواسته اکثریت مردم منتقل گردد و این امر برای انتقال قدرت کمترین هزینه را دارد.

وی بر برگزاری انتخابات سالم و بی طرف تاکید کردو گفت: دقت در عدم واگذاری اختیارات به ویژه در حوزه فرمانداران موجب افزایش سلامت در روند برگزاری انتخابات خواهد شد.

وی اظهار کرد: رعایت بی طرفی و پرهیز از جانبداری از ضروریات برگزاری انتخابات سالم است که باید در دستور کار اعضای هیئت اجرایی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 584

به "کمترین هزینه انتقال قدرت در کشورها برگزاری انتخابات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمترین هزینه انتقال قدرت در کشورها برگزاری انتخابات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید