غیبت خارجی ها، سرآغاز اصلاحات در استقلال؟

به گزارش مجله پیامک، غیبت الحاجی گرو و مارکوس نویمایر در تمرین، آِیا می تواند به معنی جدی تر شدن فسخ قراردادشان در نیم فصل باشد؟

غیبت خارجی ها، سرآغاز اصلاحات در استقلال؟

به گزارش خبرنگاران ، درست در روزهایی که زمزمه ها درباره کنار گذاشتن دو بازیکن خارجی استقلال شدت گرفته است، الجاجی گرو و مارکوس نویمایر در تمرین استقلال حاضر نمی شوند. همین غیبت کافی است برای اینکه خبرها درباره کنار گذاشته شدن این دو بازیکن خارجی، وارد فاز جدی تری گردد. این موضوع برای کسی پنهان نیست که هیأت مدیره و کمیته فنی، از این دو بازیکن خارجی راضی نیست و در مقابل شفر همچنان معتقد است که باید به آن ها فرصت داده گردد.

در میان این کشمکش ها، غیبت آن ها در تمرین می تواند به معنی جدی تر شدن فسخ قراردادشان در نیم فصل باشد؟ البته مسوولان باشگاه استقلال دلیل غیبت این دو بازیکن را حضور آن ها در سونا و استخر اعلام نموده اند. باور این موضوع اما با توجه به اینکه همه بازیکنان کار با وزنه انجام می دادند، کمی سخت به نظر می رسد.

حتی اگر به گفته شفر این دو بازیکن خارجی با گذشت زمان بتوانند یاری بیشتری به تیم نمایند اما بعید است مسوولان باشگاه استقلال بتوانند تا آن موقع صبر نمایند.

10 – 160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 120

به "غیبت خارجی ها، سرآغاز اصلاحات در استقلال؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت خارجی ها، سرآغاز اصلاحات در استقلال؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید