خبرنگاران 34 واحد مسکن محرومان در بخش پلان چابهار به بهره برداری رسید

به گزارش مجله پیامک، چابهار- خبرنگاران- معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار گفت: تعداد 34 واحد از طرح 300 واحدی مسکن محرومان بخش پُلان در روستای چوکات پایین این بخش به بهره برداری رسید.

خبرنگاران 34 واحد مسکن محرومان در بخش پلان چابهار به بهره برداری رسید

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

رحمدل بامری روز پنجشنبه در حاشه این آیین گفت: سال گذشته احداث 300 واحد مسکن ویژه محرومان در بخش پُلان مجموعا با اعتباری بیش از 24 میلیارد تومان (15 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره و 9 میلیارد تومان یاری بلاعوض) شروع و در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهاده شد که هم اکنون 200 واحد در آستانه بهره برداری است.

وی بر ضرورت تسریع در اجرای طرح های توسعه ای شهر پلان و پیرسهراب که زمینه ای برای استقرار سایر ادارات و دستگاه های اجرایی و زمینه ارتقای آینده منطقه را درپی خواهد داشت تاکید نمود.

فرماندار چابهار افزود: امروز از فرایند اجرای زیرسازی راه های روستایی بخش پلان با مشارکت مدیریت راهداری شهرستان و همیاری مردمی بازدید کردیم و با توجه به قول مساعد معاون توسعه راه های روستایی سازمان راهداری کشور و مدیرکل راهداری جنوب استان، اجرای روکش آسفالت راه های روستایی (زیرسازی شده ) بخش پلان به طول بیش از 25 کیلومتر و ترمیم ابنیه فنی آن در امسال، در دستور کار ویژه آن سازمان نهاده شد.

بامری گفت: همچنین از پروژه لایروبی رودخانه کاجو بازدید کردیم و مقرر شد سرعت بخشی برای اتمام به موقع پروژه ذکر شده از سوی پیمانکار و کارفرما در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: در بازدید از بخش پلان جلسه جمع بندی در محل بخشداری تشکیل و پس از بحث و آنالیز موارد مطروحه مقرر شد پیگیری های لازم برای ارتقا و توسعه زیرساخت ها در حوزه های مختلف به صورت ویژه پیگیری و نتیجه اقدامات از سوی مدیران مربوطه مستمرا گزارش گردد.

وی ادامه داد: اخیرا هم ادارات آموزش و پرورش و کمیته امدادامام خمینی(ره) در پُلان مستقر شدند.

بخش پلان از توابع شهرستان چابهار است و تا مرکز این شهرستان 80 کیلومتر فاصله دارد.

پلان 34 هزار نفر جمعیت، 114 روستا، یک دهستان و فاصله آخرین روستای آن تا مرکز شهرستان 110 کیلومتر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1595

به "خبرنگاران 34 واحد مسکن محرومان در بخش پلان چابهار به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 34 واحد مسکن محرومان در بخش پلان چابهار به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید