خبرنگاران هواشناسی برای بوشهر رگبار پراکنده باران پیش بینی کرد

به گزارش مجله پیامک، بوشهر-خبرنگاران- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: امروز و فردا بر روی دریا و سواحل و بعضی نقاط مرتفع شرقی و جنوبی استان احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی توام با رعد و برق و تندبادهای لحظه ای و رگبار خفیف و پراکنده باران پیش بینی می گردد.

خبرنگاران هواشناسی برای بوشهر رگبار پراکنده باران پیش بینی کرد

پیغام مساعدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرتا اضافه کرد: آنالیز نقشه های هواشناسی نشان می دهد امروز و فردا در بعضی ساعت ها بر سرعت جریانات جنوبی اضافه کرده و در پی آن سواحل استان و خلیج فارس متلاطم خواهد شد.

وی بیان نمود: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعت هایی با وزش باد در بعضی نقاط مه صبحگاهی، گاهی بر روی دریا و بعضی نقاط مرتفع شرقی استان احتمال رشد ابر و وقوع ناپایداری های موقت جوی پیش بینی می گردد.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالبا جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت 10 تا 34 کیلومتر در ساعت و به صورت لحظه ای بیش از 40 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج 60 تا 120 سانتیمتر و در هنگام وزش تندباد لحظه ای در فراساحل گاهی تا 150 سانتیمتر پیش بینی می گردد.

مساعدی اضافه کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا 01:09 دقیقه بامداد، مد اول ساعت 06:56 ، جزر دوم ساعت 13:54 و مد دوم ساعت 19:44 خواهد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1238

به "خبرنگاران هواشناسی برای بوشهر رگبار پراکنده باران پیش بینی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هواشناسی برای بوشهر رگبار پراکنده باران پیش بینی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید