ترامپ دموکرات ها را به دخالت در انتخابات 2020 متهم کرد

به گزارش مجله پیامک، رئیس جمهور آمریکا دموکرات ها را به دخالت در انتخابات 2020 و همین طور انتخابات 2016 میلادی متهم کرده است.

ترامپ دموکرات ها را به دخالت در انتخابات 2020 متهم کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که با تحقیقات کنندگان دموکرات در خصوص گفتگوی تلفنی جنجالی با رئیس جمهور اوکراین و کمک خواستن از یک رهبر خارجی برای دخالت در انتخابات 2020 روبرو شده و خطر استیضاح به شدت او را تهدید می کند، دموکراتها را متهم کرده است که در انتخابات 2020 دخالت می کنند، همان طور که در انتخابات 2016 دخالت کرده اند.

وی با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: دموکرات های بیکار، نه تنها در حال دخالت در انتخابات 2020 هستند بلکه به دخالت در انتخابات 2016 میلادی ادامه می دهند. آنها باید این اقدامات را متوقف کنند.

دموکراتها هفته گذشته رسما روند تحقیقات برای استیضاح ترامپ را بر اساس شکایت یک افشاگر جامعه اطلاعاتی آمریکا آغاز کرده اند.

این افشاگر اطلاعاتی آمریکا ترامپ را متهم کرده است که کمک نظامی ایالات متحده به اوکراین را به حالت تعلیق درآورده و آن را مشروط به تحقیقات ضد فساد رئیس جمهور اوکراین از جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و پسرش کرده است.

دموکراتهای کمیته اطلاعات مجلس کنندگان آمریکا به جزئیات مختصری از این اطلاعات جدید دسترسی یافته اند ولی گفته اند که همین اطلاعات نیز برای ادامه تلاش های مربوط به استیضاح ترامپ، بسیار مهم و ضروری بوده است.

کمیته های اطلاعات، امور خارجه و نظارت مجلس کنندگان آمریکا تلاش های وسیعی را برای دسترسی به جزئیات گفتگوی تلفنی ترامپ با رئیس جمهور آمریکا آغاز کرده و تاکنون احضاریه هایی را برای پامپئو وزیر خارجه و 5 نفر دیگر از مقام های ارشد وزارت خارجه ارسال کرده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 467

به "ترامپ دموکرات ها را به دخالت در انتخابات 2020 متهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ دموکرات ها را به دخالت در انتخابات 2020 متهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید