افزایش شمار ماموران بهداشت کانادا در مرز آمریکا برای تست کووید-19و بسته ماندن مرز تا 21 آگوست

به گزارش مجله پیامک، در حالیکه تعداد مسافرانی که از آمریکا وارد کانادا می شوند طی هفته های اخیر افزایش داشته، مسئولان سلامت عمومی بیشتری دارند در مرزهای زمینی مستقر می شوند تا تست کووید-19 انجام بدهند.

افزایش شمار ماموران بهداشت کانادا در مرز آمریکا برای تست کووید-19و بسته ماندن مرز تا 21 آگوست

بهترین تجربه سفر را به کارگزار کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

سازمان سلامت عمومی کانادا تعداد کارکنان حضوری در 36 نقطه ورود به کشور را افزایش داده که از جمله آن ها می توان به مرز نیوبرانزویک در سن استیون، وودستاک و ادموندستون اشاره نمود.

تعداد موارد ابتلا به کروناویروس در آمریکا به شدت افزایش پیدا نموده و تعدادی از پرجمعیت ترین ایالت های کشور شاهد افزایش روزانه شدید موارد هستند. از سوی دیگر میزان ترافیک در سراسر مرزهای بین المللی در فرودگاه ها و مرزهای زمینی بیشتر شده است.

سفر مرزی با شکل گیری موارد جدیدی از موارد ابتلا در پرینس ادوارد آیلند مرتبط شده و گفته می گردد دلیل آن فردی بوده که از آمریکا با ویزای دانشجویی وارد کشور شده است.

ترافیک بین آمریکا و کانادا از زمان بسته شدن مرز برای سفرهای غیرضروری در روز بیست و یکم مارس کاهش پیدا نموده بود؛ اما با اضافه شدن استثناهایی برای اعضای خانواده، ترافیک افزایش پیدا نموده است.

این افراد باید حداقل 15 روز در کشور بمانند و 14 روز در قرنطینه باشند.

سفر مرزی همچنین برای کار یا تحصیل، مراقبت پزشکی، دلایل سلامتی و حفظ جریان کالاها و خدمات برای زنجیره های تامین ضروری قابل انجام است.

آلن مک ایکرن شهردار سن استیون گفت باور دارد با اعمال تدابیر جدید در مرز، شهروندان جامعه محلی مرزی او احساس ایمنی بیشتری می نمایند.

او گفت: مردم می دانند که افرادی که بخواهند قوانین را دور بزنند و سعی نمایند مخفیانه وارد کشور بشوند ممکن است دستگیر بشوند و حالا چنین ریسکی را نمی پذیرند.

اما با وجود داشتن روابط نزدیک با کلی و مین و اتکای این شهر به ورود جهانگرد های آمریکایی، ترس از کووید-19 باعث شده مردم خواهان بسته شدن مرز شوند. مک ایکرن گفت: راه رفتن در خیابان و خواندن کامنت ها در فیس بوک مسلما به شما نشان می دهد که مردم خواهان بسته شدن مرز هستند.

در همین حال آمریکا و کانادا امروز اعلام کردند مرز بین دو کشور برای سفرهای غیرضروری به مدت یک ماه دیگر تمدید خواهد شد و به این ترتیب بسته بودن مرز تا روز 21 آگوست ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1184

به "افزایش شمار ماموران بهداشت کانادا در مرز آمریکا برای تست کووید-19و بسته ماندن مرز تا 21 آگوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شمار ماموران بهداشت کانادا در مرز آمریکا برای تست کووید-19و بسته ماندن مرز تا 21 آگوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید